SCENARIUSZ: Bunkers
INFERNALS
Theme: Dark Legacy
75 / 75 Army
Omodamos, The Black Gate - WJ: +28
- Tormentor - PC: 12 (Battlegroup Points Used: 12)
- Tormentor - PC: 12 (Battlegroup Points Used: 12)
- Tormentor - PC: 12 (Battlegroup Points Used: 4)
- Tormentor - PC: 12
- Tormentor - PC: 12
Infernal Gate - PC: 12
Hermit of Henge Hold - PC: 0
Eilish Garrity, the Dark Seeker - PC: 0
Great Princess Regna Gravnoy - PC: 0
Lord Roget d'Vyaros - PC: 4
Valin Hauke, The Fallen Knight - PC: 7
The Wretch - PC: 4
The Wretch - PC: 4
Cultist Band - Leader & 3 Grunts: 5
Cultist Band - Leader & 5 Grunts: 7
Objective: Leczenie
CIRCLE OF OROBOROS
Theme: The Bones of Orboros
75 / 75 Army
Krueger the Stormlord - WB: +27
- Megalith - PC: 20 (Battlegroup Points Used: 20)
- Woldwarden - PC: 14 (Battlegroup Points Used: 7)
- Woldwarden - PC: 14
- Woldwarden - PC: 14
- Woldwyrd - PC: 9
- Woldwyrd - PC: 9
Well of Orboros - PC: 10
Blackclad Stoneshaper - PC: 0
Blackclad Stoneshaper - PC: 0
Chuck Dogwood - PC: 4
Hermit of Henge Hold - PC: 5
Gallows Grove - PC: 0
Gallows Grove - PC: 0
Gallows Grove - PC: 0
Sentry Stone & Mannikins - Leader & 3 Grunts: 0
Shifting Stones - Leader & 2 Grunts: 3
Objective: Leczenie
ROZSTAWIENIE:
Krecior wygrywa rzut o inicjatywę - od początku mam w głowie myśl czy jednak nie trzeba było wziąć Runewooda z Inteligence, kwestia do przemyślenia na przyszłość. Krecior wybiera stronę lepszą dla siebie i puszcza mnie pierwszego. Trochę przeszkadza mi burning earth na środku prostokątnej strefy, które jest dodatkowo trudnym terenem a Omodamos ma problemy z pathfinderem. Zaczynamy!
TURA 1A - INFERNALE
Trochę typowo, jak to w pierwszej turze. Omodamos poświęca Wretch'a o przyzywa Desolatora tworząc chmurę w styku z lasem co zasłania pole widzenia odrobinę mocniej. Do tego rzuca Synergy. Regna przyzywa Shriker'a i rzuca Deceleration. Wretch rzuca Invocation of Bitterest Night na Infernal Gate i najważniejsze modele stają B2B z hugem.
TURA 2A - CIRCLE OF OROBOROS
Krecior podchodzi wszystkim ostrożnie stając poza zasięgami. Kruger rzuca Windstorm'a. Well of Oroboros przyzywa Blacklad Wayferer'a i strzela .Woldwyrd również strzela. Nie robią nic poważnego mojej armii. Krecior przełącza czas.
TURA 1B - INFERNALE
Omodamos i Regna tną się i odzyskują esencje. Omodamos podtrzymuje Synergy, rzuca Locked Hornes i przywołuje kolejnego Tormentora po czym staje przy Infernal Gate na którym ponownie jest Invocation of Bitterest Night. Horrory ustawiają się tak żeby contestować flagi. Spodziewam się, że w tej turze Krecior rzuci FEAT'a więc ustawiam kultystów za horrorami asekuracyjnie żeby nie przesunęli się za bardzo do tyłu. Regna rzuca Deceleration.
TURA 2B - CIRCLE OF OROBOROS
Krecior zabija mi Tormentora przy lewej fladze oraz jednego przy lesie po czym cofa Megalita telekinezą. Well of Oroboros strzela, Woldwyrdy również oraz Manekiny i tracę całkiem sporą ilość kultystów. Krecior zdobywa dwa punkty, ja jeden.
INFERNALE: 1
CIRCLE OF OROBOROS: 2
TURA 3A - INFERNALS
Omodamos leczy się z Objectiva po czym tnie się znowu żeby odzyskać esencje. Regna poświęca kultystę i również odzyskuje esencje. Omodamos rzuca FEAT'a i próbuję zrobić CK Krugerowi jednak nie udaje się. Straciłem dużo czasu, nie pilnowałem zasięgów i generalnie były małe szanse żeby w ogóle to się udało, a że postawiłem wszystko na jedną kartę to pod koniec tury znikają mi trzy horrory. Zdobywam dwa punkty a Krecior trzy.
INFERNALE: 3
CIRCLE OF OROBOROS: 5
TURA 3B - CIRCLE OF OROBOROS
Krecior wbiera żeby contestować strefę i moją flagę i przełącza czas. Zdobywa trzy punkty a ja zero. Wygrywa osiem do trzech.
INFERNALE: 3
CIRCLE OF OROBOROS: 8
SŁOWO NA KONIEC
Poszło kiespko, trzeba pograć Omodamosem trochę żeby przypomnieć sobie wszystko. Gratki Kretu!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz